antradienis, sausio 20, 2009

RE: "Teorinio milijonieriaus patarimai"

Ne, Lauri, šį karta pilnai negaliu sutikti. Pas jį gi copypaste iš visokių knygų/žiurnalų - žmogeniukas bando dalintis tuo pačiu metu kaupdamas "išmintį" sau. Kas dėl pretenzijų, ty ir mes patys juk pakaltinami "teorinių mokslininkų" ambicijom :) Tačiau aš ne tiek norą akcentavau, kiek pasirinktą tikslą, todėl ir Cleesio interviu įdėjau. Galima būtu užsiiminėti tokia didaktika kaip kad čia, tik kad iš to jokios naudos, niekas vistiek nepatikės ir toliau sapalios apie melejonierius... Telieka tik atsipalaiduoti ir žavėtis tokiais žmonėmis:
















Edit: Nusprendžiau paplėtoti šia tema keliais epizodais, kuriuos prisiminiau, indus beplaudamas. Abu kurie susiėję su viena bendra pažystama. Taigi vyksta lengvo turinio pokalbis apie ateities planus ir ši mergina atskleidžia, jog jos gyvenimo tikslas yra būti turtingai. Spėju, jog mano veido išraiška mane išdavė, gal akys, gal nesuvaldytas šypsnis, nežinau, tik kad jis staiga susimėtė ir leptelėjo: „ – Nesuprantu, kodėl kai aš pasakau, kad noriu būti turtinga, mane apima jausmas, kad man dėl to turėtų būti gėda...“(!!!) Kitas epizodas nutiko visai nesenai. Sėdėjome mažoje grupelėje ir kalbėjom apie gyvenimą, keliones, profesijas, etc. kai palietėm aktorystę. Čia ji irgi sugebėjo tikrą perlą išrėžti: „ – Anksčiau aš norėjau būti aktore, nu žinot, būti populiaria, dalyvauti visokiuose renginiuose, dėvėti vis naujas sukneles... Bet pas mus labai sunku išgarsėti, yra gal trisdešimt žinomų aktorių, o visi kiti – niekas. Todėl nusprendžiau pasirinkti marketingą.“ Likę trys susižvalgėm ir apsimetėm, jog viskas OK.

1 komentaras:

Simakas rašė...

kazkada full releasa sito gerio is tamstos gavau. dekui uz teisinga akcenta.