pirmadienis, sausio 12, 2009

Fix idėja

Man reiktų susiorganizuoti kokią pensiją (rašyti ‚invalidumo‘ nesinori, tačiau iš esmės, tai jo), dėl per lakios vaizduotės. Manau didelių problemų nekiltu. Jau prieš akis stovi vaizdais, kaip vyktų viskas pas gydytoją kabinete:

-„Daktare, man reikia pensijos.“
-„O tai kuo skūdžiamės“
-„Pas mane per laki vaizduotė – labai sunku gyventi“
-„Ta prasme?!“
-„Nu matote, aš vat kaip tik dabar lengvai galiu įsivaizduoti, kad po jūsų stalu yra šuo, o stalčiuje jūs laikote riešutų sviesto stiklainį...“
-„Gerai gerai – užtenka! Štai tau pažymėjimas ir milijono litų mėnesinė pensija, daugiau negrįžk ir gink dieve niekam apie šunį neprasitark...“

Nu ar kažkas panašaus... :)

3 komentarai:

raimonda rašė...

Kažin ar tau pasiūlytų pensiją ir dar tokią didelę. Gal greičiau vizitą pas psichoterapeutą, o gal net poilsį tam tikroj įstaigoj :))

LetMeFly rašė...

Aš manau suveiks ;) būtinai eik! ir papasakok kaip seksis, aš irgi turiu per lakią fantaziją, tai gi esu suinteresuotas asmuo :D

FK rašė...

šiaip esminis šmaikštas buvo tame, jog "daktaro" lytis neapibrėšta... nu bet, Raimonda, tu čia suskėliai net geriau... :)