sekmadienis, birželio 01, 2008

Prezitentai

OK, retai aš apie politiką rašau, bet šį kartą nesusilaikiau. Pradžiai Barack Obama apsilankymas Google ir jo kalba. Valanda laiko žiūrėjimo – tegyvuoja prokrestinacija! :)





Labai smagiai skamba jo mintys, bet ne apie US aš noriu kalbėti. Noriu apie mūsiškę šalį, artėjančią prie savo tūkstantojo gimtadienio. Taigi kas galėtų būti sekantis lyderis? Mane jau senai stebina, jog EU komisarės Dalios Grybauskaitės reitingai visuomenėje yra labai aukšti, atsižvelgiant, jog ne taip jau dažnai girdima ir matoma ji yra. Tačiau tai vadinamas „gut feeling“ tikriausiai – stiprios asmenybės žavesys. Aš pats labai norėčiau, kad ji bolotiruotusi, velnias, aš net pasivarginčiau balsuoti už ją :)

PS.: grįžtant prie JAV prezidentinės rinkimų kompanijos, tikiuosi, kad šis „jaunuolis“ laimės, incestinių teksasiečių mentalitetas tikrai užknisęs jau...

Komentarų nėra: