sekmadienis, gruodžio 23, 2007

Aistros

Šiandien yra pirmas vakaras, kai aš nusprendžiau pasilikti namuose ir pailsėti – iki šiol dar neteko savo lovoje nakvoti… :) Tačiau ne apie tai norėčiau parašyti šiame poste, bandysiu brūgštelti dar vieną pastebėjimą apie Lietuvą – šį kartą teigiamą :). Bandysiu, mat mano katė nuo pat grįžimo, vygdo teroristinę akciją – sekioja kaip šuniukas, kniaukia savo šaižiu balsu, reikalaudama dėmesio, gulasi ant klaviatūros ir visaip bando išsireikalauti dėmesio… Labai malonu :)

Taigi, pradedam. Vytis vakar nachalnai gavo porą bilietų į Žalgirio – Lietuvos Ryto žaidynes ir pasiūlė nuvykti. Dabar, tie kas mane pažysta, turėtų puikiai žinot, jog sportas, o tuo labiau, komandinis, nepatenka į mano interesų sferą – galiu žiūrėti, tačiau, vos tik pasibaigus, aš vargiai ir ar kada beprisiminsiu. Trys išskirtiniai atvejai galėtų būti: NBA finalas - Nicks vs. Spurs (Latrell Sprewell ir ‚Twin Towers‘ tą sezoną kalė į klyną. Aš pats laukdavau 3am ir su pasimėgavimu žiūrėjau visas finalo rungtynes, saulei bekylant virš Neries), Žalgirio maršas per Eurolygos varžybas iki pirmosios vietos, ir po to sekęs sutikimas Karmėlavos oro uoste (oi mano alkoholio tolerancija tada buvo žemiau grindų lygio… ), bei praeita Olimpiada. Nesakau, jog neteko stebėti, su TV filmuodavau tiek krepšinį, tiek futbulą (pvz pamenat Liverpool vs. FBK Kaunas? :) ) tačiau tai būdavo darbas. Šį kartą sedėjom tarp sirgalių ir rėkavom, kiek galėdami. Kalbant apie sedėjimą, tai taip jau gavosi, jog sedėjom pilnai apsupti Lietuvos Ryto (aka ‚Statybos‘, aka ‚Plytu‘) ir nuoširdžiai stengėmės juos perrėkti :) Vienintelis būdas įterpti savo balsą, buvo rėkti counterphaze rėžimu – kai tik jie pabaigia savo skanduotę ir bando įkvėpti oro – mes pradedame savąją! Visai efektyvus metodas, bent jau iš pastebėto lengvo susierzinimo jų veiduose, galiu spręsti :) Bendrai paėmus buvo smagu. Neskaitant Žalgirio pralaimėjimo (tačiau meluoju, man gana žemai tai kabo dabar :) ), labiausiai mane džiugino tolerancijos lygis net ir pačiomis emocionaliausiomis minutėmis – dažniausiai pasitelkiama ironija ar sarkazmas, bet koks ‚najezdas‘ palydimas šypsenos ar mirktelėjim, tarsi priminimo, jog aistra žaidimui, yra aukščiau laimėjimo. Nesakau, visokių žmonių yra, būna ir to nejaučiančių, tačiau bendras lygis yra tikrai aukščiau to, ko aš tikėjausi iš Lietuvos ir tai negali nedžiuginti.

PS.: pardon už galimas klaidas, kontuperyje, kuriame rašau, neveikia spellcheckeris, o ir aš pats vyną sau gurkšnoju.. ;)

PPS.: Mano pirmas įrašas į Žiežirbą jau baiginėjamas ir turėtų pasirodyti, kai tik final redagavimo darbus atliksiu.

PPPS.: Jau Kūčios prasidėjo - taip kad sveikinimai visiems! Gaila sniego nėra, tačiau aplenkiant globalinio atšilimo temą, linkiu kuo geriausių nuotaikų ir smagiai praleisti laiką su artimaisiais! :)

Ai šiaip aš kaip tik ruošinėju kaip tik apie šią šventę naują postą, tačiau jaučių, jog gali tekti į Žiežirbą iškelti... Nu pagyvensim - pamatysim;)

Komentarų nėra: