trečiadienis, rugsėjo 26, 2007

Nuoplaišos iš kelių dienų

Šiuo metu sėdžiu tikriausiai nuobodžiausiame didmiestyje – Fort Worth. Nors prieš dvi naktis besileidžiant jis atrodė tikrai įspūdingai (aišku ne taip kaip kad New Yorkas, kai vakarėjant iš jo pakilome, bet ir ne Aalborgas artais Kopenhaga) tačiau gatvės tuščios. Atvykus i centrą sekmadienio vidurnaktį, viskas jau buvo uždaryta ir apleista. Vakar nuėjau į barą (radau labai nebloga, pavadinimu ‚Biblioteka‘ – vėliau įdėsiu nuotraukų, nes ir šiandien ketinu užsukti trumpam) ir radau jame visus 3 klientus:/ Vakaro eigoje vienas išėjo ir atėjo dar keturi – kaip jie nebankrutuoja? Pirmas spėjimas buvo – Chuk‘o Noris‘o visi bijo!:) Žinau, kad nuvalkiotas čia bujeris jau senai, bet kai per TV pamačiau socialinę reklamą ‚Dont mess with Texas‘ – atseit nešiukšlinkite gatvėse, tai pradėjau svarstyti, jog ugnies be dūmų nebūna gi... Beje apie TV – po pirmos nakties nunešiau distancinį pultelį į registratūrą ir liepiau, jog man jo neatiduotu, kad ir kaip maldaučiau!:) Nu prokrestinacijos vergas aš esu... Tačiau neskaitant 3 serijų ‚Loved and Maried‘, vienos ‚Star Treck‘, turėjau smagumo išklausyti didžiausių aktualijų, ty Irano prezidento kalbos, pasakytos Pensilvanijos(?) universitete, bei UN susirinkime. Atmetant viską, ką apie ją galite rasti žiniose (nu ten genocido neigimas, sionistų šliaužiantis sąmokslas, neigimas, kad Irane yra gėjų ir etc.) aš pats tik norėčiau pastebėti vieną smagią koreliaciją su ankstesniu mano įrašu, o kartu ir nekuriomis tendencijomis Lietuvoje – UN susirinkime savo kalbą jis pradėjo nuo ‚Šeimos‘ polemizavimo, jos saugojimo nuo ‚priešų‘, ‚grėsmių‘ ir pokemonų... Pirštais nesiimsiu baksnoti ir taip paralelės akivaizdžios... Čia kaip kad vienas iš Mūrzos bendražygių kažkada per TV pasakė, jog ‚Hitleris, jei nekreiptumėme dėmesio į nužudytus žmones, tai buvo genijus ir padarė labai daug gero‘ – „geležinė logika“ sakyčiau???!!!

Dabar trumpas pastebėjimas apie pačią konferenciją – nors mano tiesioginiai interesai siejasi su praktinėmis implementacijomis, tačiau po pirmos sesijos apsisprendžiau apsiriboti algoritmais, apžvalgom, bei algebros idėjomis – dar vienos prezentacijos apie traktoriukus tikriausiai neiškęsčiau! Tuo labiau, kai viso straipsnio inovaciją galima būtu redukuoti į tai, jog viename eksperimente vairavo ‚profesionalus traktoristas‘, o sekančiame – ‚mėgėjas‘... :D


O tiems, kas nėra dalyvave konferencijose, tačiau norėtu sužinoti, kaip ten viskas vyksta, rekomenduoju peržiūrėti 9ą filmuką - 'Fish Me' šiame puslapyje... Aplamai rekomenduoju ir visą likusį turinį peržiūrėti :)

PS.: Bėje pasikeitė mano blogo pavadinimas - praitasis labai jau asociavosi man su tam tikrų higieninių prekių reklamomis, o iš to galima neįpatingai smagias (man) replikas mėtyti :) Dabartinis pavadinimas yra kažkada sugalvotas ir jau n kartų naudotas mano photoshopinėms makalionėms. Prasmmę jis turi, tačiau ji neviešintina.. :P

Komentarų nėra: