ketvirtadienis, birželio 28, 2007

NK95

Kurį jau laiką ketinau apie juos parašyti, tačiau kaip ir visada man prireikė katalizatoriaus, šiuo atveju, juo tapo nežinomo naujojo nacio komentaras, prie praito mano įrašo. Taigi, Naujoji Kairė 95. Kas apie juos negirdėjo, ar girdėjo tik gandų lygyje, štai keletas straipsnių, atskleidžiančių esmę.




Flèche:
Manifestas
Paaiškiimai ale 'Dle asobna tupych'

Corps-à-corps:
Passé ir Riposte

Kažin kodėl mane patį labai geros nuojautos, kai tai prasidėjo. Ne vien todėl, kad Vasiliauskaitė yra mano herojė nr1 Lietuvoje šiuo metu, bet labai vyliuosi, jog šis individualistų žingsnis, leis susidaryti avalančui. Labai pats norečiau iš arti viską matyti..

2 komentarai:

Giedrius rašė...

Verta perskaityti šį straipsnį

FK rašė...

oi, Giedriau, skaiciau as ta kritikos staipsni, skaiciau ir kritisko straipsnio kritika, kuri, gal del mano naturalaus subjektyvumo, itikinamiau skambejo :)