antradienis, vasario 20, 2007

Eit miegot 3am ir keltis vidurdieni, nemiegoti 36h ir keltis 3am.. Kazkoks gyvas chaosas patapau!:) Norom nenorom prisimenu kazkada skaityta Si-Fi apsakyma apie treciadienio pasauli – bet tokiu atveju as esu turistas, migruojantis per laiko juostas – siandien gyvenu Fiji laiku!:) Ai nuotraukoje mano didziai nekenciamas (speju kad ir mano kaimynai solidarizuotusi su sita emocija) drandalietas-cirskalas sugandinantis man kiekviena ryta! Nu nebutu dovana, tai kaip mesciau as ji nx.. nors kartais padeda, kai telefono negirdziu ir pramiegu:) OK ne apie tai as cia tureciau siaip rasyti.. Viena Kafkos citata norejau pasidalinti – kaip visada egzaltuota, o bet taciau pranokstanti Robino Van Der Hudo streles savo taiklumu, skaudziai zeizdama tustybe.. :

Iš pradžių aš džiaugiausi, nes tie žodžiai tarsi rodė, kad jis manyje įžvelgia tai, ko manyje nors ir nėra, tačiau aukština jo akyse, kad jis tai įžvelgia. Toks požiūris darė mane laimingą. Aš džiaugiausi, kad nenuėjau namo, ir mano pažįstamas tapo man labai brangiu žmogumi, tokiu, kuris suteikia prieš žmones vertybių, kurių aš dar net neturiu!”

Komentarų nėra: